Blogger Backgrounds

Tuesday 15 November 2011

2nd Entry..

salam..

haii semua.. okey nie en3 yg kedua aku tulis since kelmarin aku buat belog. tengok la blog aku nie. macam tak siap je kann. haha. terima jela seadanya okey. aku malas nak buat cantik2 sangatt. aku risau nnti orang lain serang aku sbb blog aku lagi cntik dari diowg pnya. hahahaha. **jgn pcaya !! perasan2 !!

semenjak dua menjak tiga menjak nie kann aku sunyiii gilaa kot. biasalakan orang dah single nie. almost 3 month da kot. hmm, aku dah malas nak ingat. whateva it iz 'past is past' kann. dah tak guna nak sesalkan pon..aku just mampu nyanyi lagu beribu sesalan je skg ney. tuk tebus blk kesunyian aku ney, aku jadikan lagu beribu sesalan tuh sbgai fav song aku. ahaha. tuk berapa lama tuh aku tak pasti laa. mungkin sampai aku dpt pganti kott. haha. lepas aku ade sum1 nnti, lagu beribu sesalan tu akan ku campakk keluar dr fav list aku !!! kejam tak ? **penggantiiiiiiii !!! awakkkk, tolong la dtg cpttt. saya tggu awakk ney. hahaha

::ehh, tak bole nak tulis panjang2 laaa kawan2. mata aku dah layuuu selayunyaaa ney. EN.BELOG, nanti kite tulis awk lagii tahuu. nnti kite story pnjng2 kat awkk okey. now kite da tak larat laa. mata dah ngntok. maap ye awakk::

p/s :: whateva it iz, aku stil bsyukur ada kawan2 yang teman aku masa aku sunyi, masa aku sedihh. aku stil dpt bgelak ketawa dengan kawan2 even hati aku kosong, jiwa aku tak tenteram.
capital A, even awak tahu yg bende nie salah saya, awak stil ada dengan saya. tenkiu tuk masa2 yang pernah awak bagi kat saya. tenkiu tuk kesudian awak mendengar luahan hati saya. tenkiu tuk kata2 semangat awak. tenkiu tuk lawak2 awak yang sedikit sebanyak buat hati saya gembira. ImProudToHaveYouAsMyFren <3

---end---
thanks for reading KAWAN =)

No comments:

Post a Comment